Prodajna politika


Prodajna politika tvrtke nije prodaja proizvoda, već prije svega stručna i kontinuirana podrška kupcima.


Netiks će uvijek nastojati ponuditi proizvod ili uslugu sa kojima će kupac biti zadovoljan i na osnovu čega će ostati u daljem kontaktu sa tvrtkom. I na području distribucijske veleprodaje komunikacijske opreme, tvrtka nastupa u statusu VAD (Value Added Distributor), što znači da nudi kvalitetnu “pre sales” i “post sales” podršku.

Kod kupovine projektnog rješenja, svakako provedite potrebno vrijeme sa našim stručnjacima kako biste definirali svoje želje i artikulirali sve zahtjeve – time ćete si osigurati bezbrižnu eksploataciju vaše mreže ili kabelskog sustava.

Nakon kupovine, ne oklijevajte nas kontaktirati ukoliko vam nešto nije jasno ili pak samo želite dodatne informacije. Zadovoljan kupac uvijek je bio i bit će naša misija.

Jamčimo za rješenja koja predlažemo ili projektiramo.


Naši stručnjaci posjeduju državni stručni ispit i ovlašteni su za projektiranje i nadziranje izgradnje komunikacijskih mreža (EKM) i kabelskih sustava, što u simbiozi sa višegodišnjom praksom daje garanciju kvalitetnog i suvremenog sustava.
Kvaliteta nam je uvijek bila cilj kojemu težimo i gdje se stalno mjerimo i unaprijeđujemo. Nama su poželjne i vaše primjedbe, ako ih ima – rado ćemo ih uvažiti kako bi kvalitetu još više podigli.

Nudimo najveći izbor komunikacijske opreme na jednom mjestu.


Na našem visokoregalnom skladištu komunikacijske opreme, uvijek će se pronaći proizvod po vašoj mjeri, kojeg vam možemo promptno isporučiti ili pak isti dan poslati na vašu adresu odabranim prijevoznikom.

Ukoliko ste trgovačka tvrtka i robu prodajete dalje putem svoje subdistributerske mreže oslonite se na našu tehničku podršku i smanjite troškove vašeg hladnog pogona.

Ukoliko ste pak sistem integratorska tvrtka, educirajte se putem naših stručnih specijalističkih tečajeva i skupova kako biste sami projektirali i gradili komunikacijska rješenja, sa ili bez naše podrške. Koristite naše tehničke usluge da nadopunite vašu ponudu ili iznajmite našu profesionalnu mjernu opremu i alate, ukoliko ih nemate.

Naši Partneri vrlo su važan dio našeg uspjeha.


Stimuliramo naše kupce – trgovačke partnere poticajnom rabatnom politikom i uvjetima plaćanja koji im omogućuju uspješnost daljnje prodaje na svom lokalnom tržištu.

Mreža naših trgovačkih partnera pokriva sve veće gradove u RH i šire. Pratimo uspjeh naše trgovačke mreže Partnera i dodatno ga stimuliramo sve boljim uvjetima nabavke i kvalitetnom tehničkom podrškom.

Distribucijsku veleprodaju komunikacijske opreme naših principala obavljamo putem mreže Ovlaštenih Partnera (P) i Ovlaštenih Prodavača- Resellera (RS) na cjelokupnom teritoriju RH i BiH. Netiks je ovlašteni VAD Distributor za komunikacijske proizvode više uglednih svjetskih proizvođača, pretežito iz zapadne Europe i SAD-a.

Osiguravamo vrhunsku logistiku i servis za naše kupce


Robu možete preuzeti svakim radnim danom od 8:30 do 16:30 h, kada je radno vrijeme i ostalih službi tvrke (Prodaje, Financija itd…). Ukoliko želite, možemo organizirati prijevoz do željenog odredišta, što se dodatno naplaćuje. Rok isporuke je u pravilu odmah, a za specijalne narudžbe najduže do 30 dana.

Imamo vlastiti servis za svu prodanu robu u Hrvatskoj i BiH koju održava ili je po potrebi zamjenjuje novom. Za prijavu kvara molimo kontaktirati našu podršku koja će Vas uputiti u daljnju proceduru. Netiks ima i vlastitu stručnu terensku ekipu, koja je u svakom trenutku spremna kupljenu robu instalirati na lokaciji kupca ili obaviti naručenu uslugu.

Radimo projektna rješenja krojena po vašim potrebama


Stručno smo osposobljeni za projektiranje, instalaciju i održavanje složenih komunikacijskih sustava, putem međunarodno važećih Certifikata. Također, Netiksovi stručnjaci su HKIE ovlašteni projektanti sa stručnim ispitom Ministarstva.

U nuđenju složenih projekata (tendera), ponudit ćemo partneru koji se natječe optimalnu tehničko-tehnološku konfiguraciju sustava. Također će ponuđena cijena opreme i usluga biti projektna, tj. iznosom prilagođena javnim natječajima. Projektna cijena je uvijek niža od cijene koju Partner ima kada robu trgovački dobavlja.

Kako bi postigli konkurentnu projektnu cijenu, važno je pravovremeno obavijestiti našu prodaju da su roba i usluge za koje tražite ponudu namjenjeni za realizaciju konkretnog složenog projekta – tendera, te da će se on na njemu natjecati. Tada ćemo direktno dogovarati s vama o svim uvjetima prodaje, a sa ciljem što bolje zajedničke pozicije na natječaju.

Prije izrade projekta molimo vas informacije o kojem se točno projektu i natječajnoj dokumentaciji radi.