Održavanje mreža i sustava



Paušalni ugovor o održavanju


Ovo je dodatna Netiks-ova usluga paušalnog održavanja komunikacijskog sustava (mreže) na najvišoj mogućoj razini. Uključuje stalno raspoloživu zamjensku opremu i usluge dijagnostike kvara (ispada) i njegovog otklanjanja (servisa) u ugovorenom roku. Ugovor o održavanju se može sklopiti u jamstvenom i vanjamstvenom roku.

Naime, funkcionalnost cjelokupnog komunikacijskog sustava (mreže) ne može se osigurati jednostavnim jamstvom na uređaje. Oprema kupljena od Netiksa podliježe standardnom jamstvu, što znači da će se eventualni pokvareni uređaj popraviti ili zamijeniti adekvatnim što je prije moguće, ali najkasnije u roku 45 dana od prijave kvara. Van jamstvenog roka vrijede slični uvjeti, samo što se tada isti naplaćuju. Ovakvo održavanje često nije dovoljno za trajni 24/7-satni pogon u mrežama važnih korisnika.

Ugovorom o održavanju mreže definira se najduže dozvoljeno vrijeme (tzv. SLA – Service Level Agreement) unutar kojeg ista može biti neispravna (najčešće se ugovara odaziv na intervenciju u roku od 4 – 12 sati od prijave kvara), nakon čega se sustav mora dovesti u operativno stanje.

Netiks će stoga na vlastitom skladištu uvijek držati selektiranu zamjensku opremu baš za mrežu koju paušalnim ugovorom održava, te rezervirati adekvatne ljudske i stručne resurse, te dežurstva.

Paušalni Ugovor se ugovara za svaku mrežu posebno, a naplaćuje kao postotak vrijednosti cjelokupne mrežne instalacije za svaku godinu održavanja, a cijena ovisi o brzini željenog odaziva i složenosti opreme, te o starosti opreme.

Ugovor o održavanju treba razlikovati od NETCOVER podrške, koja je samo hitna zamjena neispravnog uređaja za ispravni, a ne i popravak mreže u ugovorenom roku.

NET.COVER PODRŠKA

Ovo je dodatna “Allied Telesis” usluga naprednog održavanja aktivnih mrežnih uređaja te tvrtke i može se ugovoriti na period 1, 3 ili 5 godina od trenutka kupovine uređaja.

Net.Cover sa rokom od 1 godine (tzv. NCB1) je obavezan pri kupnji svih Layer 3 proizvoda i uključuje besplatnu jednogodišnju “on line” podršku direktno od “Allied Telesis – TAC” tehničke službe, te besplatne Upgrade firmware-a u kupljenom uređaju tijekom navedenog perioda.

Ostale opcije kao npr. NCB1 Plus uključuju i dodatne usluge. Na primjer promptnu zamjenu neispravnog uređaja u roku od 2 dana, prioritete kod podrške i slično. Net.Cover se ugovara kod kupnje uređaja, a može se i naknadno do-ugovoriti. Treba ga razlikovati od Ugovora o održavanju mreže, koji se ugovara za kompletan komunikacijski sustav, uključujući i stručni rad, a ne samo za njene komponente, pa je stoga to jeftiniji izbor od paušala.

Link: Net.Cover