Svojim partnerima i kupcima garantiramo kvalitetnu tehničku podršku
Naše jamstvo kvalitetne i razrađene, višerazinske tehničke podrške jesu brojni Netiksovi certifikati
Naš je trajan interes da oprema koju prodajemo bude pravilno instalirana, te da radi besprijekorno, u skladu sa očekivanjima kupaca i korisnika.
Prodajna politika tvrtke je prije svega stručna i kontinuirana podrška kupcima, bez obzira da li se radi o prodaji složenih projektnih rješenja ili pak o distributivnoj prodaji jednostavnog komunikacijskog uređaja.
Netiks će uvijek nastojati ponuditi proizvod ili uslugu sa kojima će kupac biti zadovoljan i na osnovu čega će ostati u daljnjem kontaktu sa tvrtkom odnosno održavati kvalitetnu “pre sales” i “post sales” podršku.
Trebate servisirati kupljeni proizvod?
Naši stručnjaci rado će Vam pomoći.
“Pre-Sales” podrška namjenjena je za sve partnere, kupce i korisnike i uključuje besplatni Netiksov konzalting prije kupnje opreme ili kupnje projekta-komunikacijskog sustava, u smislu pravilne definicije komunikacijskog scenarija i optimalnog izbora opreme, pružanje detaljnih informacija o tehničkim osobinama proizvoda, besplatna informativna ponuda sa idejnim projektnim rješenjem, procjena vrijednosti projektnog rješenja i slično.
Naša rješenja za trgovačke i sistem integratorske tvrtke.
Ukoliko ste trgovačka tvrtka i robu prodajete dalje putem svoje subdistributerske mreže oslonite se na našu tehničku podršku i smanjite troškove vašeg hladnog pogona.
Ukoliko ste pak sistem integratorska tvrtka, educirajte se putem naših stručnih specijalističkih tečajeva i skupova kako biste sami projektirali i gradili komunikacijska rješenja, sa ili bez naše podrške. Koristite naše tehničke usluge da nadopunite vašu ponudu ili iznajmite našu profesionalnu mjernu opremu i alate, ukoliko ih nemate.
Instalacija i održavanje/podrška
Na zahtjev kupca naši će djelatnici rado obaviti instalaciju kupljene opreme i/ili komunikacijskog sustava na terenu, ili izvršiti korektnu reinstalaciju kod krajnjeg korisnika, te u ime partnera obaviti potrebna mjerenja i atestiranja.
Netiks ima vlastitu stručnu terensku ekipu koja je u svakom trenutku spremna ispravnost proizvoda ili funkcionalnost sustava provjeriti i popraviti na lokaciji kupca ili pak obaviti naručenu uslugu testiranja.
Trebate stručnjaka za instalaciju i održavanje?
Naši stručnjaci brzo i efikasno vrše nadogradnje i otklanjaju probleme u Vašem sustavu.