Podrška za projekte



Svojim parterima i kupcima garantiramo kvalitetnu tehničku podršku. Naše jamstvo kvalitetne i razrađene višerazinske tehničke podrške jesu brojni Netiksovi certifikati.


Naš je trajan interes da oprema koju prodajemo bude pravilno instalirana, te da radi besprijekorno, u skladu sa očekivanjima kupaca i korisnika.



Prodajna politika tvrtke je prije svega stručna i kontinuirana podrška kupcima, bez obzira da li se radi o prodaji složenih projektnih rješenja ili pak o distributivnoj prodaji jednostavnog komunikacijskog uređaja.

Netiks će uvijek nastojati ponuditi projektno rješenje sa kojim će kupac biti zadovoljan i na osnovu čega će ostati u daljnjem kontaktu sa tvrtkom.

Netiks obavlja besplatni konzalting prije kupnje projekta-komunikacijskog sustava, u smislu pravilne definicije komunikacijskog scenarija i optimalnog izbora opreme, pružanja detaljnijih informacija o tehničkim osobinama proizvoda, informativne ponude sa idejnim projektnim rješenjem, okvirne procjene vrijednosti projektnog rješenja i slično.


Mi vam jamčimo za rješenja koja predlažemo ili projektiramo.

Kod kupovine projektnog rješenja, svakako provedite potrebno vrijeme sa našim stručnjacima, kako biste definirali vaše želje i artikulirali sve zahtjeve – time ćete si osigurati bezbrižnu eksploataciju vaše mreže ili kabelskog sustava.

Naši stručnjaci posjeduju državni stručni ispit i ovlašteni su za projektiranje i nadziranje izgradnje komunikacijskih mreža i kabelskih sustava, što u simbiozi sa višegodišnjom praksom daje garanciju kvalitetnog i suvremenog sustava.

Na zahtjev kupca Netiksovi djelatnici obavljaju instalaciju kupljene opreme i/ili komunikacijskog sustava na terenu te obavljaju potrebna mjerenja i atestiranja. Usluge ove razine uključuju i usluge održavanja postojećih sustava tijekom njihove eksploatacije.